Kjevehodepine

Kjevehodepine er en tilstand med smerter og aktive triggerpunkter i kjeveledd/tyggemuskulaturen.  Smerten kan forverres ved tygging, og ofte er det smertefullt å gape.

I flere tilfeller kan man kjenne en konstant murrende smerte i og rundt kjeveleddet, like foran ørene, stråling opp på toppen av hodet, pannen, tinning samt bak/rundt øyet. Klikking og knepping i leddet er også vanlig.

• Fysisk aktivitet

• Gode søvnrutiner

• Unngå unødig stress

Hva kan vi hjelpe med?

• Kjevehodepine kan være komplekst og det kan være flere årsaker til problemet.
    I tillegg til grundig undersøke hvor problemet ditt foreligger tilbyr vi her på KA klinikken en helhetlig konsultasjon hvor vi utfører grundige tester basert på nyeste forskning. Ved blant annet å undersøke samt stimulere hvordan din hjerne og ditt nervesystem påvirker resten av kroppen sørger vi for å kunne gi deg gode og langvarige resultater.

Akupunktur